Menu
Your Cart

Shipping Information

Egyedi Párnák Shop
Házhoz szállítás / Személyes átvétel – Akár ingyen!
Otthon maradnál? Kiszállítjuk Neked!
|Otthon maradnál? Kiszállítjuk Neked!
Szeretnéd kényelmesen, otthonodban átvenni a megrendelt terméket? Válaszd a házhoz szállítást és akár 1 munkanapon belül a kezedben foghatod megrendelésedet.
Nálunk a futár igazodik hozzád! Megrendelés leadásakor, lehetőséged van kiválasztani, hogy a megrendelt termékeket azonnal, vagy az általad megadott napon kerüljön kiszállításra.
Töltsd az idődet amivel csak szeretnéd!
Vásárolj kényelmesen otthonról, hiszen minden terméket akár ingyen házhoz viszünk Neked!*
*Az ajánlat Expressz házhoz szállításra nem vehető igénybe.
|Átvételi lehetőségek / szállítás díjak:
ÉrtékBudapest területénVidéki címreSzemélyes átvétel (Csak Budapesten!)
(Telefonon egyeztetett átvételi időpontban)
Külföldre
(Külföldi vásárlás esetén egyéb költségek is felmerülhetnek!)
0 - 19.999 Ft-ig
(Súlytól függetlenül)
1800 Ft1800 FtIngyenes3.600 Ft
19.999 Ft-felett
(Súlytól függetlenül)
IngyenesIngyenesIngyenes1.800 Ft
|Mikor és hogyan történik a kiszállítás?
Akiszállítás Magyarország egész területén, munkanapon 8-16 óra között történik. A kiszállítás megkezdéséről e-mail üzenetben tájékoztatunk.
|Honnan tudhatok meg bővebb információkat a csomagomról?
Csomagod összekészítése után adjuk át szerződött futárszolgálati partnerünknek, melyről e-mailben küldünk értesítést, valamint megtekintheted a Személyes menü rendelések menüpontban is a fuvarlevélszámot, mellyel nyomon követheted a rendelésed útját partnerünknél.
|Nem talált otthon a kézbesítő? Ingyenesen újra kiszállítjuk!
Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, értesítést hagy a csomagról. A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni. Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat az újra egyeztetett időpontban díjmentesen megkísérli a kiszállítást.
|Kérjük, hogy a csomag tartalmát még a futár jelenlétében ellenőrizd le!
Royal Futárszolgálattal szállított csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre.
|A szolgáltatás az alábbi településeken vehető igénybe:
Magyarország teljes területén. Továbbá, Szlováka, Cseh ország, Lengyelország, és Románi területén. (Amennyiben más országból szeretnél rendelni kérjük, vedd fel munkatársunkkal a kapcsolatot.)
|Hogyan tudod igénybe venni a szolgáltatásunkat online?
  • Helyezd a terméket a kosárba!
  • Az Átvételi módoknál válaszd a normál szállítást!
  • Végül add meg a Fizetési módot és add fel megrendelésed!
  • Futárunk a legtöbb esetben 24 órán belül becsenget Hozzád a megrendelt termékkel (amennyiben munkaidőben 8:00 és 17:00 óra között adtad fel rendelésed).
|A szállításban partnerünk a GLS és a MPL Futárszolgálat
Elérhetőségek munkaidőben hétfőtől péntekig:
Telefon: (+36 29) 886 700
E-mail: info@gls-hungary.com
Nyomkövetés: GLS Csomagkövetés (A weboldalon a csomagkeresés mezőbe kell beírni a csomagszámot)
|Kérjük, hogy a csomag tartalmát még a futár jelenlétében ellenőrizd le!
A kiszállított csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre.